Zgłoś naruszenie...
Wybierz jedną z poniższych opcji.
Ten komentarz dotyczy mnie lub znajomego:
atakuje mnie,
atakuje znajomego.
Komentarz dotyczy czegoś innego:
spam lub oszustwo,
propagowanie nienawiści,
przemoc lub krzywdzące zachowanie,
treść o charakterze erotycznym.
Napisz
PANEL

wpisy na blogu

DB SCHENKER czyli dom wariatów

Blog:  maly-domek
Data dodania: 2021-08-02

Zamówiłam hiszpańskie dekory. Naprawdę człowieka w szale urządzania potrafi zdrowo popierd..lić. Nie wiem po co mi to było. Do sklepu internetowego nie mam nic, ale DB Schenker dał popis debilizmu.

22 lipca kurier odmówił wniesienia paczki 60 kg na piętro w bloku. No trudno,  nie miałam możliwości wykupienia  opcji wniesienia w sklepie, gość się nie zająknął ile chce za to kasy, a ja z wrażenia nie pomyślałam żeby mu to zaproponować - tak czy siak paczka wraca do Nadarzyna poza Wawą. Podobno można odebrać osobiście ale mam do nich 40 kilosów i pracują do 16tej bez urlopu nie ma opcji odebrania a ja nie będę marnować na to dnia wolnego,

Tego samego dnia dzwonię do DB Schenkera z prośbą o przekierowanie płytek na inny adres, gdzie nie ma problemu z wnoszeniem. Dowiaduję się, że musi to zrobić nadawca. Spoko, sklep informuje mnie 23.07, że zlecił zmianę adresu i od tej pory zapada cisza. Dzwonię na numery uzyskane z centrum obsługi klienta do Nadarzyna, dzwoni sklep - nic, cisza, nikt nie odbiera wszyscy pomarli. Piszę do doradcy obsługi klienta skargę, ten przesyła maila znowu do Nadarzyna. Zero odzewu. Znowu dzwonię z tym samym efektem.

Dzisiaj po raz czwarty  zwróciłam się do centrum obsługi klienta o interwencję w sprawie. Powiedziałam, że jak nic nie zrobią to napiszę skargę do centrali w Szwabii, bo już mnie strzela. Dostaję kolejny numer tym razem rozmawiam z dwoma panami i każdemu z  osobna muszę opowiadać całą historię. DB Schenker prosi mnie o podanie adresu do przekierowania i pyta się sklepu czy sklep zgadza się na to przekierowanie, sklep pisze, że już 23,07 wysłał zlecenie przekierowania wiec nie rozumie  o co pyta się DB Schenker.

Ok ostatecznie dostaję nowy numer listu przewozowego. Sprawdzam co jest w systemie pod tym numerem a tam pisze  jak wół, że dwukrotnie  22.07 odmówiłam  przyjęcia paczki pod nowym adresem, który podawałam dziś przez telefon (!) i dlatego moja paczka została  odesłana do nadawcy! Szczęśliwie zapłaciłam za płytki tylko zaliczkę, więc aż tak finansowo mnie nie boli, ale podobnego cyrku z dostawą to jeszcze chyba  nie miałam.


PS. poczytałam sobie opinie o firmie na GoWorku i opinie o punkcie obsługi, który załatwił moją paczkę, nie ja jedna miałam z nimi problem

blog budowlany - mojabudowa.plblog budowlany - mojabudowa.plblog budowlany - mojabudowa.plblog budowlany - mojabudowa.plblog budowlany - mojabudowa.pl 2 miesiące temu

Firma poniżej jakiej kolwiek krytyki, gość co przyjmuje dokumenty cham jak by za kare siedział może dlatego że rudy. Zero jakiej kolwiek informacji każą kontaktować się z brygadzista a nawet kontaktu do niego nie poda. Wysadzić zarównac i zawapnowac to dziadostwo żeby nic więcej tu nie wyrosło bo ta firma to dno i 10 metrów mułu


blog budowlany - mojabudowa.plblog budowlany - mojabudowa.plblog budowlany - mojabudowa.plblog budowlany - mojabudowa.plblog budowlany - mojabudowa.pl 8 miesięcy temu
Paczka jeszcze nie dotarła, choć czekam na nią ponad dwa tygodnie, i już wiem, że więcej nie skorzystam. Kurier nie pofatygował się do mnie (ponoć dwa razy próbował dzwonić na telefon) po czym zaznaczył, że przesyłka dostarczona i zwrócił do nadawcy. Baba na infolinii chyba tam za karę siedzi, słychać jak wzdycha, gdy chciałam wyjaśnić sytuację. Ostatecznie czekam miesiąc na przesyłkę, która powinna przyjąć w max tydzień. Dno.



5Komentarze
mansza1  
Data dodania: 2021-08-02 20:54:41
Dlatego ja jak nie muszę, to nie korzystam z usług kurierów. Albo odbieram osobiście, abo korzystam z paczkomatów. Oczywiście rozumiem że nie zawsze jest możliwość, ale też już miałam parę fajnych akcji co mnie skutecznie zniechęca do korzystania z usług kurierskich;) Mnie kurierzy z Hellmann potłukli bardzo dużo płytek do łazienki. Na szczęście sklep wziął to na siebie i wysłał kolejne.
odpowiedz
Data dodania: 2021-08-02 21:02:53
jak na razie najgorsze dostawy są u nas z DB Schenkera, wcześniej kurier nie chciał wjechać na osiedle bo się niewygodnie po nim jeździ, mąż musiał odbierać paczkę na jakimś parkingu, zapłaciłam za dostawę ponad 100 zł i stwierdziłam że nie będę jechać 40 kilosów po płytki i to jeszcze brać urlop w robocie bo pracują do 16tej, wszystkie inne płytki kupiliśmy w sklepie stacjonarnym właśnie po to żeby uniknąć problemów, a tu mnie podkusiło :) smutno mi trochę bo płytki wyglądają naprawdę ciekawie, no ale co zrobić, niestety nie było opcji paczkomatu
odpowiedz
Odpowiedź do mansza1
Data dodania: 2021-08-03 20:39:13
Rzeczywiście masakra, żeby się skutecznie porozumieć :/ Z jednej strony nie dziwię się, że kurier nie wniósł tylu kg, bo są jakieś limity obciążenia kg na człowieka. Ciężko oczekiwać, że ktoś będzie dybał kilka razy na x piętro przez pół godziny, skoro ma pewnie x paczek do dostarczenia w danym dniu... 40 kg raczej nikt nie wniesie na plecach. Zamawiałam wannę ważącą 100 kg i wiedziałam, że kurier zostawi mi ją pod bramą garażową a nie będzie jej osobiście wnosił. To samo z płytkami - przyszły na palecie i wnosiliśmy je sami. Przy czym zamówienie szło do nas od producenta i wiedzieliśmy że towar będzie dostarczony pod drzwi. Uważam, że to wina sklepu. Sorry, ale biorą pewnie najtańszą firmę przewozową i nawet nie ma opcji wniesienia..
odpowiedz
Data dodania: 2021-08-04 06:25:21
W sumie problemem nie jest to, że kurier nie wniósł paczki 60kg o to pretensji nie mam, ale, że przez ponad tydzień firma nie była w stanie przekierować zamówienia, nie można było dodzwonić się na żadne podawane telefony i trzeba było robić awantury w biurze obsługi klienta żeby ktoś się w ogóle za to wziął to już wina firmy kurierskiej 120 zł za dostarczenie paczki 60 kg to nie jest jakaś specjalna "promocja", poziom obsługi w DB Schenker to żenada i szerokim łukiem będę omijać wszystkie produkty dostarczane przez nich
odpowiedz
Odpowiedź do mojanowabuda
Data dodania: 2021-08-04 21:38:50
Dokładnie - teraz albo się „wisi” na linii godzinami i i tak nic nikt nie wie, albo można sobie z chat-botem ewentualnie porozmawiać.. Ale na pocieszenie dodam, że rekord w obsłudze klienta bije Tauron! ROK temu zgłoszony hałasujący słup transformatorowy, w maju doczekał się interwencji ( inna sprawa, że nieskutecznej). To jest dopiero podejście! PRL u nich trwa w najlepsze 😂
odpowiedz
Odpowiedź do maly-domek
maly-domek
ranga - mojabudowa.pl lider
OBSERWUJ BLOGA
statystyki bloga
Odwiedzin bloga: 111718
Komentarzy: 2168
Obserwują: 80
On-line: 9
Wpisów: 14 Galeria zdjęć: 534
Projekt dom
BUDYNEK- dom wolno stojący , parterowy z poddaszem bez piwnicy
TECHNOLOGIA - murowana
MIEJSCE BUDOWY - Polska
ETAP BUDOWY - Brak
ARCHIWUM WPISÓW
2021 wrzesień
2021 sierpień
2021 lipiec
2021 czerwiec
2021 marzec
2021 styczeń
2020 grudzień
2020 listopad
2020 październik
2020 wrzesień
2020 sierpień
2020 lipiec
2020 maj
2020 kwiecień
2020 marzec
2020 luty
2020 styczeń
2019 listopad
2019 październik
2019 wrzesień
2019 sierpień
2019 lipiec
2019 czerwiec
2019 maj
2019 kwiecień
2019 marzec
2019 styczeń

OBECNIE NA BLOGU
1 niezalogowany użytkownik
Statystyki mojabudowa.pl
Liczba blogów: 64979
Liczba wpisów: 222519
Liczba komentarzy: 906734
Liczba zdjęć: 677953
Liczba osób online: 241
usuń reklamy
Top 100 blogów

sprawdź listę 100 najczęściej odwiedzanych blogów.

sprawdź teraz
200 zł rabatu + dostawa gratis.
mojabudowakupon rabatowy